fredag den 12. oktober 2012

Efterårs ferie starter NU!!

Så får i da lige et blog indlæg på farten. Sidder her i bilen, på vej mod ynglings øen sjælland. Martin køre selvfølgelig, Liam fodret af og snork sover i autostolen, Lærke udstyret med fars nyindkøbte bærbar DVD (genial ting) ja og jeg blogger så fra min bærbar, hurra for teknologien i dag!! Vi skal som sagt til Sjælland i dag hvor vi holder efterårsferie, vi er tilbage i jylland d. 20. oktober. Planen for ugen er at I morgen holder vi svigerfars fødselsdag(han fylder år i dag)+ jeg stikker af sammen med Liam til Ringsted for at besøge en skøn veninde og hendes lille lækre søn, så kan Lærke sole sig i ene opmærksomhed fra far, farmor og farfar. Mandag skal svigermor og jeg forkæles med massage (glæder mig), onsdag skal vi vist i Knuthenborg safaripark og de andre dage skal der bare råhygges og nydes hinandens gode selvskab! Martin skal desværre tilbage til tyskland søndag, nogen skal jo betale for vores råhygge HAHA!! Vi købte jo ny bil for noget tid siden for at vi havde mere bagage plads, men alligevel i dag kunne halvdelen jo ikke være der, 3 tasker, 2 store poser, Martins sæk med arbejdstøj,lift, pusletaske, 2 autostole, DVD, bærbar ovs ovs, behøver jeg sige bilen er stoppet til RENDEN! Martin mener jeg burde have et kursus i at pakke og jeg mener han bare burde få sig en endnu større bil, elsker når vi går og mundhugges for sjov, for vi ved begge der ikke menes noget med det, ren kærlighed(selvom han nu er en stædig gammel mand shyyyys). Nå det var bare lidt herfra, i skal da heller ikke snydes for en omgang billede af den sidste tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar