tirsdag den 14. august 2012

Projekt blefri!

Min lille pige bliver SÅ stor!!!....

Hun har laaaaang tid gået på potten, men den sidste måned - halvanden har hun ville på det store toilet og det er gået så FLOT.
Herhjemme har hun ikke ble på om dagen mere kun til middagsluren, har hun dagplejen, ved faktisk ikke lige hvorfor..

Hun har i 4 uger herhjemme ikke haft et eneste uheld, hun er kun 2 år og 4 måneder så hun har jo bare hurtig fanget fidusen i det der "pottetræning" som det jo hedder, behøver jeg fortælle at mor og far skider på janteloven og praler til alt og alle der gider lytte!

MEN det der virkelig tog fusen på mig var i nat. Lærke vågnede 01.30 og jeg slæbte mit trætte korpus ud af sengen og ind til hende. Hun skulle TISSE!!! Jeg var helt død så bad hende tisse i bleen, men nej! Lærke nærmest grædende; mig tis stor toilet.
Så os afsted på toilet hvor hun tissede. Vi gik i seng igen og da jeg tog bleen af Lærke 06.30 i morges var der ikke en eneste dråbe, den var helt TØR!!!! Men så skulle hun altså os bare tisse:)

/// Tanja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar