mandag den 13. august 2012

Mit første indlæg!

Uh det er stort det her, mit første indlæg!!

Har haft bloggen noget tid nu, men er slet ikke kommet i gang med den men nu skulle det være.. Ved faktisk ikke helt hvordan man gør det her, men lade det komme an på en prøve!

Bloggen vil komme til at handle om alt og ingenting, mit guld Lærke og Liam vil helt sikkert fylde MEGET men eller vil jeg bare blogge om hvad der nu lige falder mig ind.

Tror dette indlæg skal handle om hvem jeg er og min lille familie.
Tanja er det mine forældre har døbt mig, men havde i nok gættet! Jeg er 22 år gammel og bor i Esbjerg. Jeg er kærester med Martin på 34 år og vi har så ungerne Lærke og Liam.
Jeg er pt på barsel, men til Januar starter jeg på social - og sundheds skolen i Esbjerg.
jeg interresere mig for børnemode, børns kost, læse gode bøger (er der dog ikke meget tid til pt), elsker at være kreativ og ture ud i det fri!

Martin: min elskede gennem 6 år +/-, han er som sagt 34 år og har den grummeste tørre humor der findes! Han arbejder som entreprenør og elsker det han laver! arbejdet er sæsonpræget og er derfor græsenke i perioder.

Lærke: vores ældste på 2 år, hun blev født den 11.april 2010. Hun er en skøn og helt fantastisk livsglad pige, hun besidder dog et hvis temperamant, men ses kun hvis noget virkelig går hende på!
Lærke lider desværre af laktoseintolerance, hvilket har præget de første 2 år af hendes liv meget med sygdom, syghus besøg og meget ondt i maven.

Liam: vores nyeste skud på stammen. Han er knap 3 mdr, blev født den 15.maj 2012. Han er en glad, babse-elskende gut, tålmodig og godheden selv. Han trives bare og er en ordenlig basse i forhold til sin søster!


Det var så lidt om vores familie og dermed mit første blog indlæg!!

// Tanja.

8 kommentarer:

  1. hvor er det godt skrev om dig og din lille familie søs blev helt rørt til tåre da jeg læste det

    SvarSlet
    Svar
    1. det var godt, tænkte for familie ovs der bor langt væk så var det nemmere at følge vores hverdag med en blog, jo ikke alt man skriver på facebook ovs :)

      Slet
  2. Fantastisk beskrivelse af familien <3

    SvarSlet
  3. Tillykke med din blog. Glæder mig til at følge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det kribler helt i fingrene for at blogge ;)

      Slet
  4. Jeg mangler altså "synes godt om" knappen :P

    SvarSlet